model-600238__340[1]

איך השתנה עולם האופנה בזמן האחרון?

הרזון של טווגי: אאוט! העגלגלות של מרלין מונרו: אין!  עולם האופנה סוגד לנשיות מלאה כאשר  הדבר מגיע לידי ביטוי בבגדים בעלי בדים נעימים ורכים שעוטפים את הגוף וחוגגים את הנושא. אז איך השתנה עולם האופנה בעשור האחרון? סקירה מלאה בהחלט – החל מבגדי ים שלמים שמאפשרים תנועה ועד אתרים חדשים שעוזרים לנו לבחור בגדים בכיף!

בעשור האחרון חיסלו פושעים רבים: בן לאדן, מוזיקת דאנס ומכנסיים בגזרה נמוכה. במהלך העשור חלו שינויים בולטים בעולם האופנה, שבעיקרם קבלת הגוף הנשי והגברי כמו שהוא.

בעשור האחרון עולם האופנה מחבק את הגוף העגלגל, הטבעי והוא מביט בצורה חשדנית על רזון חולני שאינו בריא, או מעוצב כתוצאה מפעילות גופנית מתונה. וכתוצאה מכך בעולם האופנה אנחנו יכולים להגיד שלום לכל הגזרות החונקות, החונטות המעיקות.

היוש אני און ליין

אחת המהפכות המרכזית בעולם האופנה היא רכישת בגדים באינטרנט. רבים האנשים שפשוט אוהבים לרכוש את הבגדים שלהם דרך הרשת. האופציה להשיג מותגים ופריטי לבוש בזול, גרמה למהפכה בתחום הלבוש, גם מבחינה כספית וגם חשפה יותר אנשים ליותר פריטים שווים שלא תמיד ניתן להשיג בחנויות. בנוסף בשנים האחרות ישנם יותר אתרים מצליחים שמציעים פריטים איכותיים, ובדיוק ברגעים אלה ישנה שמועה על אתר חדשני ישראלי בשם מיין שכעושה שינויים מרגשים בעולם האופנה.

ביי למכנסי הסקיני

בגזרת הג’ינס כבר מזמן נפרדנו לשלום ממכנסי הסקיני בגזרה נמוכה וגם בגזרה בגבוהה. אנחנו כבר מסמן לא חנוטים בגזרות שהופכות אותנו לנקניקייה, ואפשר לנשום לרווחה. זה נכון שבעשור האחרון ניסינו את כל הגזרות: פדלפון, קאבוייז, סקיני, הגזרה הישרה, אבל כעת אנחנו נושמים לרווחה עם גזרת הבוייפרנד שהיא הכלאה של ג’ינס גבוה, ישר ומהוהה. ג’ינס זה לא מצריך דיאטות כאסח או עצירה של הנשימה לחצי יום וזה הוא מקובל.rk5161-1636868__340[1]

היי שלום חולצת בטן מעיקה

עם חולצות הבטן חשבנו שגמרנו שפיזזנו לצלילי מוזיקת ראפ במקלט במסיבת הכיתה, אבל הנה בגיל מתקדם, שבו אנחנו כבר מורחים קרם אנטי אייג’ינג ביותר ממקום אחד בפנים, אנחנו שוב מוצאים את עצמינו עם חולצת הבטן הנודניקית. למה?! חולצת הבטן פשוט לא יוצאת מהאופנה! אבל בעשור האחרון נראה שמי שלובשת חולצת בטן עדיין זוכה לגיחוך מעליב מהעוברים ושווים, ולכן למרות שזאת המרגיזה תמיד חוזרת בדמות אחרת, היא עדיין מבחינתנו מחוץ לאופנה!

שלום שלם

אחת הבשורות המשמחות ביותר העשור האחרון, אפילו יותר מבחירתו של הנשיא השחור הראשון בעשור הזה, הייתה שהבגד הים השלם חזר לאופנה! כמה כיף היה לשמוע שלא צריך ללכת יותר לחדר הכושר! הרי בגד ים שלם נותן לנו את האופציה לאכול את כל מה שאנחנו רוצות ומיד לאחר מכן לעכס את דרכנו אל חוף הים. בנוסף כיום ישנם שלל בגדי ים שניתן להזמין דרך האינטרנט במחירים מעולים, ובכך להימנע מהרגע בו המוכרת פותחת את הווילון בדיוק ברגע המביך שאת לובשת את הבגד ים הפוך.

אז עם שמועות בצד, עוגת גבינה בבטן ושיר בלב, אנו כבר יוצאים למסע שופינג חסר נקיפות מצפון- להתראות!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד